2020. december 9., szerda

Kolbászburger

 Aki húst eszik, szereti a kolbászt. Én is. Füstölve, vagy frissen, önmagában vagy valamilyen étel ízesítőjeként... csak annyit tudok mondani, jöhet. valamelyik nap az az ötletem támadt, hogy burgert készítsek belőle. Hát, mit mondjak, nem sokat gondolkodtam és nem is bántam meg. Magyaros elemekkel kiegészítve egy tényleg finom szendvics lett belőle. Felmerülhet a kérdés, miért nem használtam darált húst? Egyszerű: a kolbász, az kolbász, ízével, illatával...

Kolbászos burger

Hozzávalók 4 burgerhez: 1 pár friss, fokhagymás kolbász, 4 zsemle, 4 savanyú uborka, 4 szelet sajt, 1 dl tejföl, 2 cikk fokhagyma, só, 1 evőkanál majonéz.

Elkészítése: A kolbászt kinyomjuk a bőréből, összegyúrjuk és 4 pogácsát formázunk belőle. Jól kilapítjuk és forró serpenyőben zsiradék nélkül kisütjük. A zsemléket kettőbe vágjuk, réhelyezzük a sajtszeletet  megrakjuk uborkaszeletekkel, megkenjük szósszal ráhelyezzük a húspogácsát, újabb uborkaszeleteket, majd beborítjuk a zsemle felső felével, amivel a serpenyőből kitöröltük a kolbász zsírját. Jöhet mellé egy kis sült krumpli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...