2011. május 26., csütörtök

Meglepetéscsomag


Van az úgy az életben, hogy meglepik valamivel, de az már ritkábban fordul elő, hogy saját magának okoz meglepetést. Hát most velem ez történt. Az van ugyanis, hogy jobb napokon vésztartalékokat halmozok fel rosszabb napokra konzerv és fagyasztott ételek formájában. Hát eljöttek a rossz napok és a fagyasztóban lévők közül kiválasztottam egy csomag fagyasztott vajas zöldséget és egy csomag fagyasztott halat, hogy abból meglepetéscsomagot készítsek. El is készítettem, és amikor nekiültünk megenni, akkor derült ki, hogy nem halat, hanem polipgyűrűket vásároltam. Ennek ellenére finom volt, a polip íze a csirkemellhez hasonlított.

Meglepetéscsomag polipgyűrűvel

1 csomag fagyasztott zöldséget és egy csomag fagyasztott polipgyűrűt annyi felé osztunk szét, ahány személyre készül az étel. Maximum három személy számára elég. A fagyasztott zöldség mindegy milyen, az én kedvencem a brokkolis, murkos, karfiolos, amiben egy vajas akármi is van.
Nagyobb alufólia darabokat tépünk, amire teszünk néhány kocka vajat, akkorákat mint a hüvelykujjunk begye. Ráhalmozzuk a fagyasztott zöldséget és a polipgyűrűket. Fagyasztott állapotban egy kicsit nehéz szétszedni, én a húsbárddal csaptam szét. Fűszerezzük ízlés szerint. Én sót és halfőszerkeveréket használtam.
Ezután becsomagoljuk a kupacokat a fóliába, ha szükséges egy másik darabbal is befedjük felülről, majd tepsibe rakjuk és forró sütőben 40 percig sütjük. Előbb kiolvad, aztán az olvadás során keletkezett folyadékban megpárolódik. A batyujával együtt tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...