2013. április 21., vasárnap

Medvehagyma

Nagyon csodás volt a mai nap, végre kialudtam magam, összehoztam egy összlétszámos családi pikniket és rávettem a férjemet, hogy nyírja meg a füvet. Késő délután pedig életemben először medvehagymát szedtem, a főnököm jóvoltából, aki megmutatta a lelőhelyet. Elég sokat szedtem, gondoltam, ha már hozzájutok próbáljak ki ezt- azt. Este lett, mire hazaértem, de nem bírtam megállni, hogy ne süssek a medvehagymából valamit, ugyanis már egy hete tervezgetem a medvehagymás ételeket, mióta a főnök említette, hogy ismeri a lelőhelyet. Jó kis vacsora lett belőle... Nagyon érdekes ízvilágot hozott a medvehagyma és bár szakértők nem lettünk, rajongók biztosan. 

Medvehagymás muffin

Hozávalók: 25 dkg liszt, 1 csomag sütőpor, 1 csipetnyi só, 2 tojás, 2,5 dl tej, 10 dkg májpástétom, 5 dkg túró,10 dkg kockára vágott sonkaszalámi, 0,5 dl olaj, 10 dkg reszelt sajt, 10 dkg pirított napraforgómag, 1 csokor medvehagyma.
Elkészítése: A lisztet, sót, sütőport jól elkeverjük egy tálban. Egy másik edényben simára kavarjuk a májpástétomot a túróval, a tojásokkal, a tejjel és az olajjal,beletesszük a szalámit,  majd a két masszát összekeverjük és hozzáadjuk a csíkokra vágott medvehagymát is. A muffinsütőt kibéleljük papírral, félig megrakjuk a masszával, megszórjuk reszelt sajttal és napraforgómaggal, majd 175 fokon kisütjük a muffinokat. 24 darab lesz a megadott mennyiségű hozzávalókból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...