2013. április 11., csütörtök

Kakukkfüves, boros karaj


A húsféléket mindig nagyon szerettem. A karaj pedig egyik nagy kedvencem. Életem egyik nagy élménye volt, amikor magam vágtam ki egy disznóvágás alkalmával, persze hozzáértő irányításával. Hol vannak már azok az idők, amikor nem tudtam enni a csirkéből ha én kellett darabokta vágjam...

Kakukkfüves, boros karaj

Hozzávalók (4 személyre): 4 szelet nyakkaraj, 2 dl vörösbor, 1 evőkanál szárított kakukkfű, só, bors, 2 evőkanál zsír.
Elkészítése: A karajszeleteket kissé kipotyoljuk, majd a felolvasztott zsírban mindkét oldalukat pirosra sütjük. Megszórjuk a kakukkfűvel, sózzuk, borsozzuk, felöntjük a borral, majd fedő alatt lassú tűzön puhára pároljuk. Krumnplival tálaljuk, a visszamaradó mártás is nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...