2011. április 13., szerda

Sült mozarella EU módra



Ma vásárolni voltam. Ez nagy dolog, mert mostanában beszerzőt alkalmazok, nincs ugyanis időm a boltba menni.
Reggel iskola, délután sárkányszelidítés, aztán világmegváltás kreatív ötletekkel, majd egy gyors vacsora után festek, vágok ragasztok, újabban barbizok.
Anyám! Kiskoromban két babám volt: az egyiket megnyírtam a másiknak kiszúrtam a szemét. Nagyjából ennyit tevékenykedtem velük. Most meg barbizok. Öltöztetés, fésülés, sportolás és párbeszédek... Mindez tizenkét óra munka után. Nézegetem a cingár csajokat formáló babákat, akik olyan cuccokban pompáznak, amitől, ha fel kellene vennem őket rám törne a sikítófrász, tűsarkú cipőjük is van meg minden.
Térjünk vissza a vásárlásra.
Mindig a banánnál kezdődik. Veszek 4 banánt. Ez a reggelim 4 napig. Tehát egy probléma kipipálva. Ha már a gyümölcsöknél lébecoltunk vettünk szőlőt a gyermekünknek, aki mostanában, amikor leteremtem, hogy nem eszik gyümölcsöt, kiválaszt valami drágát, és azt kéri. Szerintem ismeri a számokat, vagy legalábbis látja, hogy a szőlő áránál sok van.
Nos a gyümölcsös részleget követi az újságos és a melltartós részleg. A férjem az újságokat bámulja én meg a melltartókat, jó hosszan, aztán persze nem veszünk semmit.
Utána a csokis kifli polc, szintén a gyermekünknek, majd kenyér, pizzasonka és lapsajt. Ez utóbbi háromból szendvicset sütünk, abból áll a kaja délig. Ezután jönnek az opcionális dolgok.
Ma nekem sajt volt. Egy árva darab mozzarella. A leszállított árú termékeknél hat lejért találtam két adag vákumozott pasztrámit. Na ezt nem lehetett kihagyni. Az utolsó állomás a szénsavmentes ásványvíz, illetve sör polca és persze meg kellett állni a kasszánál is, sajnos. Eltökélt szándékom volt, hogy nem eszem ma este semmit, csak paradicsomlevet fogok inni, mert egy kicsit vacakol az emésztőberendezésem. De aztán amikor hazamentünk meg kellett kóstolnom a mozzarellát, jó volt, de gondoltam kicsit sütve jobb lenne. Beletekertem a pasztrámiba és megtűztem volna fogpiszkálóval, de csak ezeket a zászlósakat tudtam előbányászni. Gondoltam díszítésnek jó lesz egy pár szem szőlő. Hát bejött. És amikor együtt faltam be a pasztrámiba tekert sült sajtot és a rózsaszín szőlőt, rögtön éreztem, hogy na ez bejött. Itt ma alkottam valamit.
Persze degeszre ettem magam, aztán mindjárt megyek barbizni. Biztos azon fogok filózni, hogy kéne kicsit fogyni... Eltart néhány percig az elhatározás, mint általában.

1 megjegyzés:

  1. :)))Hú ilyen jó sztorit régen olvastam!Egy élmény volt olvasni,köszönöm neked:)

    VálaszTörlés

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...