2011. április 21., csütörtök

Húsvéti holdsüti



Kérek holdsütit! - ezt a felszólítást rengetegszer hallottam az elmúlt hónapokban, mióta a család egy szem csemetéje a Vízcsepp mester kalandjai című rajzfilm rajongója. A fent nevezett rajzfilmben süti a Holdistennő a holdsütit, de sajnos a recept közlését mellőzi. Már mindennel próbálkoztam, amilyen nagy sütisütő vagyok hamar kimerült a repertoár. aztán rátaláltam egy receptre, amit egy kicsit felturbóztam és némi segítséggel meglett a holdsüti. A csemete elégedett volt, ami nem semmi, legutóbb ugyanis felszólított, hogy tanuljak meg már rendes tejbegrízt főzni.
2o dkg vajat 25 dkg lisztben szétmorzsoltam, hozzáadtam 1o dkg porcukrot, í csomag vaníliás cukrot, 1o dkg kókuszreszeléket és alaposan összegyúrtam.
Ezután lisztezett deszkán kinyújtottam és a csemetével együtt kiszaggattuk. Sütőpapírral bélelt tepsiben kisütöttük. Az előírás szerint lekvárral kellett volna összeragasztani, de a csemete mogyorókrémet akart. Az lett. A végén vaníliás porcukorral meghintettük. A csemete annyit evett belőle, mint még soha semmiből, mondjuk a csokit leszámítva....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...