2011. április 18., hétfő

Póréhagyma krémleves


Imádom a krémleveseket! Jaj, nagyon! Eddig leginkább a zacskós változatokkal ismerkedtem, amit délben, órák után gyorsan el tudok készíteni, azt hiszem bögrés leves a neve. Nos, most elkészítettem egy saját krémlevest. Póréhagymából. Életemben nem ettem még póréhagymát. Gyerekkoromban azt hittem, hogy a póréhagyma befelé nő... Nos most kezembe vettem szépen a pórét és közelebbről megnéztem. Megtisztítottam, karikákra vágtam, beleszórtam egy lábasba feltöltöttem vízzel. Fedő alatt puhára pároltam, ételízesítővel ízesítettem. Összeturmixoltam, beleszórtam egy jó marék reszelt sajtot. Pirított sonka csíkokkal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...