2010. november 12., péntek

Pizza



Nem a legmagyarosabb étel, de én nagyon szeretem. Kedvenc napom a szombat, amikor este pizzát tömök magamba, kólás bort iszom és bámulom az X-faktort. Lehet, hogy nem túl intelligens képet fest ez rólam, de nem baj. Aki szeret nem bánja...Remélem...
A pizzát rendelni szoktuk, de én magam is szívesen megsütöm. Sarkalatos pontja a tésztája, én úgy szeretem, ha vékony. Fél kiló liszthez adok 1 zacskó instant élesztőt, csipetnyi sót, majd meleg víz folyamatos adagolásával kidagasztom. Amikor szálas beledagasztok még 2 evőkanál olívaolajat és 1 csipet szárított bazsalikomot. Hagyom megkelni. Közben elkészítem a szószt. Egy doboz paradicsomkonzervet, a héjatlan változatból összeturmixolok majd ételízesítővel, bazsalikommal, borssal és 3-4 cikk fokhagymával ízesítem. Ezt is hagyom állni.
Ha megkelt a tészta, kibélelek vele három tepsit, lehet nyújtani és én húzogatni szoktam, megkenem a tésztát jó bőven a szósszal, erre jön a feltét, ami bármi lehet, amit az ember szeret. Az én kedvencem a pizzasonka és a gomba, erre reszelt sajt jön majd a sütés vége felé. Húsz perc alatt megsül. a három tepsi pizzára egy negyed kilós gombakonzervet és 3o dkg pizzasonkát használok, plusz egy zacskó reszelt sajtot, azt hiszem 2o dkg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...