2010. november 1., hétfő

Díjat kaptam!

Szóval, díjat kaptam...
Nem is tudom, miért örülök neki. Talán mert nem intellektuálisan érint, hanem a szívemet célozta meg. Ugyanis a legjobban főzni szeretek és szerintem nincs szebb látvány, mint az ebéd után lepusztítva hagyott asztal...Szívből köszönöm Marcsinak és Jutkának is, mert tőle is kaptam díjat de nem tudom hol kell felszedni.

Nos a kapott díjhoz szabályok is vannak.

Szabály:

1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Megköszöntem.
A logót kitettem a blogomra.
http://marcsi45.blogspot.com/ -gondolom ez a belinkelés
Továbbadom 7 embernek
1.http://gergelyne.blogspot.com/- Édes otthonunk némi sóval
2.http://edithreceptjei.blogspot.com/ - Kalandok a konyhában csodás tortákkal, amiket és soha nem fogok tudni megsütni
3. http://www.virslee.com/ - Imádom a szövegét
Nagyjából ennyi, több blogot nem igazán látogatok, sajnos... A bejegyzések hagyása is gondot okozott, még pótolom...

Na most akkor 7 dolog rólam:
1. Szeretek főzni.
2. Szeretek enni.
3. Szeretem a gyerekeket.
4. Szeretek olvasni.
5. Nem szeretek takarítani.
6. Az álmom az, hogy egyszer író leszek.
7. Egyelőre gyerekeket tanítok ( elsőben írni is), nem tudom miért írtam az elejére, hogy egyelőre, mert semmi egyéb nem okoz ekkora örömet.
Remélem megdolgoztam a díjamért, ennek a bejegyzésnek az írása tartott a leghosszabb ideig.

2 megjegyzés:

  1. Zsozso,ez nagyon kedves tőled,ha tudnád mennyire örülök!!:)Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. szia !
    Ne haragudj hogy most írok neked, de segíteni szeretnék

    Mi a belinkelés:?
    bejegyzések szerkesztése ablak ahova lehet írni mikor töltesz az oldaladra (megjegyzések szerkesztése ablak). Ebben az ablakban van egy ikon Kék felirat aláhúzassál. Erre kell kattintani Feljön agy ablak link szerkesztése címmel Itt a rádió gomb egy kis kör ponttal internet cím:
    Melyik URL-címre mutasson ez a link? ( ez a felirat ) . Ez alá kell bemásolni a linket az oldal címét. próbáld ki

    VálaszTörlés

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...