2010. november 11., csütörtök

Édes ragu csirkemájjal


Nem vagyok nagy levesrajongó, de ha már leves, akkor inkább a savanyú változatok a nyerők. Most viszont megkívántam valami mást, valami édeset. Májjal, mert közben az is eszembe jutott, hogy rég nem ettünk csirkemájat, ami pedig nagyon jót tesz a hajnak és a bőrnek, a benne található B vitaminok miatt. Ez mondjuk a sörre is igaz, tehát legközelebb abból főzök levest.
Amit felhasználtam: murok, hagyma, petrezselyem, liszt, tejföl és csirkemáj.
Forró olajban megdinszteltem egy fej apróra vágott hagymát, erre tettem a karikára vágott murkot és petrezselyemgyökeret. Annyi vizet töltöttem rá, hogy ellepje, majd ételízesítőt szórtam rá és fedő alatt puhára pároltam. Amikor megpuhultak a zöldségek, feltöltöttem vízzel, ismét ízesítettem és beletettem 12 db. tisztára mosott csirkemájat. Éppen egy keveset főztem, mert a máj nagyon hamar elkészül és besűrítettem két evőkanál liszt és három evőkanál tejföl keverékével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...