2011. október 12., szerda

Túrós pogácsa


Nos, az élet egyre nehezebb... Az agyilag zokni állapot felé haladok ezerrel... Folyton az az érzésem, hogy mindjárt mulasztáson kap rajta valamelyik főnököm. A napokban összeszámoltam hány szerepem van, hány funkcióban aktiválok: kilencet számoltam. Kezdem a legfontosabbakkal: anya, feleség, gyermek. Aztán: tanító, újságszerkesztő, pártalelnök, pedagógusszövetség elnöke, gasztroblogger, logopédus. Szükség szerint. Naponta többször átváltozom és percek alatt magamra húzok egy másik szerepet. Persze, hogy a gasztroblogger szerep az egyik kedvencem, bár mindegyikben jól érzem magam. Sajnos nem a preferencia határozza meg, hogy melyik szerep mennyi időt kap, hanem az aktuális helyzet...
Végre megint volt időm a konyhában garázdálkodni. Főztem pacallevest a családnak és a barátoknak(utána egy napig szagolgattam a kezemet olyan jó fokhagyma szaga volt), sütögettem is, vadászni is voltam a szupermarketben.
Kis kedvenceim ezek az apró, finom pogácsák, mert az agyilag zokni állapotban is könnye el lehet készíteni. Vagyis kevés munka, nagy sikerélmény!!!!

Túrós pogácsa

Hozzávalók: 30 dkg tehéntúró, 30 dkg liszt, 30 dkg vaj.
Elkészítése: A hozzávalókat alaposan összegyúrjuk, ujjnyi vastagságúra nyújtjuk, kiszaggatjuk és sütőpapírral bélelt tepsiben 15 perc alatt pirosra sütjük.

3 megjegyzés:

  1. Ez valóban jó kis sütemény, szeretem én is !Nekem a receptem 25 dkg. mindenből, az íze nagyon finom tud lenni! Nagyon guszta jó puha lett ugye? Ez valóban olyan süti amit bármilyen fáradt is vagy könnyen elkészíthető!:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg egyszerű recept, ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a recept! :)))

    VálaszTörlés

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...