2011. augusztus 24., szerda

Sült paprika savanyúság



Paprikát sütöttem, kíváncsiságból. Meg gyakorolni is szerettem volna a zakuszkához, ugyanis eddig csak nyers paprikából zakuszkáztam és most eldöntöttem, hogy a sült változatokkal nyomulok.
Ha már megsült a paprika, gondoltam készítek belőle savanyúságot, bár az ecet le van nálam tiltva még mindig, de gondoltam csak nem halok bele.
A paprikák megsültek, majdnem egészen, mert közben elhalt a parázs. Beletettem egy tálba, megsóztam és lefedve hagytam kihűlni. Azért így csináltam, mert ezt olvastam valahol.
Megnyúztam szépen a kihűlt paprikákat. Beletettem őket a kedvenc üveg tálamba - ez is hozzátartozik az élményhez - aztán tettem rá 4 evőkanál olajat, 2 evőkanál ecetet, 1 teáskanál sót és adtam hozzá 4 cikk zúzott fokhagymát. Az eredmény egész kielégítő lett. Így elsőre meg is vagyok elégedve.
A paprikasütés majdnem olyan jó buli, mint a vinettasütés, főleg azért mert ketten csináljuk a férjemmel és közben beszélgetünk meg sörözgetünk, és persze nagyokat röhögünk.

1 megjegyzés:

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...