2011. július 11., hétfő

Joghurtos málnahab


A nyár csodálatos: különlegesek a fényei, az ízei és émelyítő illatokat hordoz a szél. Egyik délután arra kaptam föl a fejem, hogy érett málnaillatot érzek. Nem tudom más hogy van vele, de nekem nagyon sok emlékem illattal kódolódott, azaz adott illat előhoz adott emlékeket. A málnaillat a málnahab ízét csalta a számba, muszáj volt akcióba lépnem. Leszedtem amennyi málnát találtam, volt egy jó nagy maréknyi és nekiláttam.

Joghurtos málnahab

2 tojás fehérjét pici sóval és 4 evőkanál cukorral kemény habbá verjük, majd belemixeljük a málnát. Egy leheletnyit lehűtjük, közben 4 pudingos tálban elosztunk 2 kekszes joghurtot. Azért éppen kekszeset, mert nekem ez a kedvencem most. Ki lehet cserélni bármilyen más édes-savanykás joghurttal. Rászedjük a habot és málnával díszítjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...