2013. január 18., péntek

Nyelvsaláta


Szilveszteri emlék, akár ezt az alcímet is adhatnám ennek a receptnek. Nem egyedül készítettem el, nem más kuktáskodott nekem, mint Ottis, az Erdélyi konyha főszerkesztője, közben pedig jó tanácsokkal is ellátott. Eddig is nagyon szerettem a nyelvet, leginkább marhanyelvet főztem és majonézes mártással készítettem el. Ezután lehet, hogy még jobban szeretni fogom.


Nyelvsaláta



Hozzávalók (4 személyre):
  •  4 sertésnyelv
  •  2 alma
  •  2 savanyú uborka 
  • 10 dkg kemény sajt 
  • 2 dl majonéz

Elkészítése: A sertésnyelvet annyi vízben, amennyi ellepi, feltesszük főni. Puhára főzzük, megtisztítjuk, majd kis kockákra vágjuk és salátástálba tesszük. Hozzáadjuk a meghámozott, kockára vágott almát, az apróra darabolt sajtot és a jól felaprított savanyúuborkát. Végül rátöltjük a majonézt és jól összeforgatjuk. Tálba rakjuk és tetszés szerint díszítjük.

3 megjegyzés:

  1. Én meg lelkesen kóstolgattam, azt kifelejtetted!!! :P:P:P:) Nagyon finom volt!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a nyelvet és a vele készült finomságokat!

    VálaszTörlés

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...