2010. december 15., szerda

Paszulyos pizza



Bár a pizza nem magyaros étel és ha jól a körmére nézünk, kiderül, hogy hizlal, nem tudok neki ellenállni. Mint már említettem egy bejegyzésben, a dekadencia csúcsain pizzát ropogtatva szoktam menetelni. Nos, természetesen kísérletezgetni itt is kell, gondoltam feldobom egy kis zakuszkával, mert azt is szeretem. Végül paszuly is került rá és az egészet megfejeltem egy kis burduf túróval. Nem tudom ez utóbbinak mi a magyar neve. Csőbe töltött juhtúró? Lényeg: nagyon fincsi.
Újabban a pizzatésztát veszem, csak kicsomagolom és belesimítom a tepsibe.
Ezután a tésztát jól megkentem zakuszkával, ráhelyeztem a sonkacsíkokat, rászórtam a gombát, meg egy lecsorgatott paszulykonzervet ( 3 pizzára!). Addig sütöttem, amíg a tészta megsült, azért szeretem a bolti változatot, mert hamar sül, és ráreszeltem a túrót, amit azért áldoztam fel erre a célra, mert elég kemény volt, simán lehetett reszelni.
Hát mit mondjak! Ne hagyja ki, aki teheti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...