2012. február 19., vasárnap

Lázadás és babsaláta


Ma este már nagyon nyűgös vagyok az influenza miatt, amit valahol felszedtem, a gombalötyi dacára, amely állítólag megvéd a betegségektől. Állítólag... , mert elkaptam.
Amikor nyűgös vagyok, akkor eszembe jut minden problémám és elkerülhetetlenül bekövetkezik a LÁZADÁS. Hát bekövetkezett. Kifestettem a körmeimet kékre és megnéztem az Ízek, imák, szerelmek című filmet, megint. A könyvet is olvastam már, lehet később megkeresem és megint elkezdem olvasni. Ugyanis egy lázadó lányról szól, aki fellázad a saját felszínes élete ellen... Ami azt illeti felszínesség van az én életemben is... Nos a csaj lázadása abban nyilvánul meg, hogy lelép egy évre a saját életéből: Olaszországba, ahol eszik, Indiába, ahol imádkozik, végül Balira, ahol önmagát keresi. Ez a három aktus az én életemben is jól jönne. Az evés az nagyon megy nekem, imádkozni is szoktam, és az önmagam keresésében is jeleskedem. Mindenesetre nem én vagyok az a csaj, akinek kék a körme. Már megbántam, hogy befestettem és, hogy jobb legyen nincs itthon aceton. Meggondolatlan tettem következményeit holnap délutánig viselem majd, de legalább egész nap tudni fogom, hogy lázadtam megint... Hátha jutok valamilyen megoldásra.
És, ha már itt jártam, egy receptet is leírok. Egyik kedvencem az elmúlt két hónapban. Ez is egy babsaláta...

Májas babsaláta hagymakarikákkal

Hozzávalók: 25 dkg főtt vajbab, 25 dkg sült marhamáj, 1 fej hagyma, kevés liszt, olaj
Elkészítése: A babot lecsorgatjuk, a májat vékony csíkokra szeleteljük. A hagymát megtisztítjuk, karikára vágjuk, majd beleforgatjuk lisztbe és forró olajban kisütjük. Összekeverjük a babot a májjal és a hagymakarikákkal gazdagon megszórva tálaljuk.


1 megjegyzés:

  1. Ebből a fellázadt babsalátából kettőt kérnék. Most a leves elmaradhat. Harmadik fogás sem kell.

    VálaszTörlés

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...