2011. február 4., péntek

Sörben párolt oldalas




Na, a három golyó jó sokáig tartotta magát, sajnos nem igazán adatott meg nekem a gyönyörűség, hogy receptet írhassak. Mentségemre legyen, hogy főzni főztem és ettem is...
Ami mély nyomokat hagyott bennem az az oldalas, melynek receptje az alábbiakban olvasható:
Egy tűzálló tálat kikentem zsírral(a disznózsír is legalább olyan biztos halál, mint a cigi, csak sokkal finomabb), karikákra szeletelt hagymával beszórtam, ráhelyeztem az oldalasdarabokat. Lefedtem egy alufólia darabbal és tíz percre a forró sütőbe tettem. Aztán kivettem és feltöltöttem sörrel. amikor a hús megpuhult, levettem a fóliát és zsírjára sütöttem.
Készítettem mellé egy kis krumplit: a megtisztított krumplit belekarikáztam egy tűzálló tálba, durva sóval megsóztam, oreganóval fűszereztem és jól meglocsoltam olívaolajjal. Fóliával lefedve kb. 45 perc alatt megpuhult, ekkor levettem a fóliát és egy kicsit megpirítottam.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...