2011. január 4., kedd

Én, a sárkányszelídítő


Csak ma döbbentem rá igazán, hogy új év kezdődött, ugyanis ez a mai nap a vakáció utolsó napja. Matatgatok itt a gépen és próbálok beleszokni a gondolatba, hogy holnaptól ismét húsz kis gyökér szívja az agyamat... Persze ezzel semmi baj, mert nagyon szeretem a gyerekeimet, meg tanítani is szeretek, de embert próbáló küzdelem. Egy internetes oldalon találtam egy kalkulátort, melynek segítségével kiszámíthatod, hogy mi volt a foglakozásod előző életedben. Hát nekem az jött ki, hogy sárkány szelídítő voltam. Nagyon bírtam a dolgot, sőt azóta is bírom, mert tökéletesen tükrözi a mostani erőfeszítéseimet. Reggel nyolckor beront az osztályterembe húsz kis sárkány, akiket nekem kell megszelídítenem, de olyan profi szinten, hogy a későbbiekben be tudjanak illeszkedni a társadalomba. Legalábbis valamennyire. És még csak nem is édesgethetem őket étellel magamhoz...Pedig azt hiszem nagyon menne nekem...

Nincsen újévi fogadalmam. Életemben ötször tettem fogadalmat, mind az öt templomban volt.
1. Konfirmáltam- Megfogadtam, hogy a református vallás mellett kitartok. Eddig sikerült.
2. Házasodtam- Megfogadtam, hogy jóban-rosszban. Eddig ez is bejött
3,4,5. Kereszteltem- Kétszer keresztanyaként, egyszer anyaként fogadtam meg, hogy vallásos életre nevelem a gyermeket

Nos remélem , hogy ez is sikerülni fog.
Más típusú fogadalmakkal nem próbálkoztam. Amikor éjfélt üt az óra és az Óév átadja helyét az Újnak, kívánni szoktam valamit pezsgőkortyolgatás közben. Valamit, ami az illető évnek irányvonalat szabhat, hogy ne teljenek az órák céltalanul. Nos az idén is kívántam.
És holnaptól teszem a dolgom, fogadalmak nélkül, szelídítem a sárkányokat és okos szép szemükből erőt kapok, hogy az élet más területein is helytálljak.
Nos, most már alig várom, hogy végre mehessek dolgozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...