2010. január 3., vasárnap

Halihó!

Halihó!
Rászántam magam végre, hogy hálót szövök magam köré, nem is akármilyet, hanem világhálót. Talán így kicselezhetem az elmúlást, vagy valami ilyesmi.
A lényeg az, hogy a finomságaimról fogok írni, mindazoknak, akiket érdekel. Finomságok alatt nem csak testi, hanem lelki táplálékot értek, ugyanis mindkettő foglalkoztat, hangulattól függően más-más arányban. Szeretek főzni és enni. Időnként fogyókúrázom és elég gyakran teszek kísérletet arra, hogy megváltsam a világot. A szavak erejére támaszkodva teszem ezt, de sokszor szembesültem már azzal, hogy a kimondott szó nem azt adja át, amit akartam. Itt most leírt szó lesz, átgondolhatom, hátha ezzel is segítek magamnak abban, hogy mások megértsenek. Bár nem igazán tudom miért fontos ez nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...