2011. július 1., péntek

Spagettifészek


Nos, sok napos keserves diéta után, megszavaztam magamnak egy adag spagettit. Igazán megérdemlem, hiszen hűségesen kitartottam. Kávét már két hete nem iszom és kenyeret sem eszem. Apró bűnöket azért elkövettem, főleg cukor témában, mert úgy éreztem kezd az agyam elhalni... No és gyümölcsöt is ettem, mert érik a kajszibarack, a termés minőségi ellenőrzését én végzem, és ott a málna, amit szinte saját kezemmel ültettem, hát hagyjam azokat a finom szemeket a bokron megrohadni?
A spagettit kifőztem és szósz helyett sült zöldséggel házasítottam össze. Sült zöldségben már nagyon profi vagyok és rájöttem, hogy gyakorlatilag mindennel lehet enni. Spagettivel is. A múlt béli tapasztalatokra alapozva a padlizsánt meghámoztam aztán vágtam kockára, elkezdtem vajban párolni, adtam még hozzá kockára vágott cukkinit, tizenöt perc után pedig hámozott, kockára vágott paradicsomot. Ekkor sóztam, egy cikk fokhagymát beletörtem, bazsalikommal ízesítettem és addig sütöttem, amíg a paradicsom levet eresztett és összesült a többi zöldséggel.
A kifőzött spagettiből villával fészkeket alakítottam ki, minden tányérra hármat és a fészkeket sült zöldséggel megtöltöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...