2011. február 6., vasárnap

Tejfölös-zöldséges hal


A hal a kedvencei közé tartozik. Bár a család leginkább a rántott forma rajongója, igazán sohasem tudtam elkészíteni úgy, hogy kedvemre való legyen. Így természetes, hogy új utakat kerestem...
A római tálra esett a választásom, már csak azért is, mert gyors és energiatakarékos megoldást kínál. A fagyasztott halat (lehet bármilyen halfilé és a pangasiust szeretem), úgy jegesen helyeztem a kellőképpen negyed órán át áztatott római tálba egy zacskó szintén fagyasztott zöldség (brokkoli, karfiol, murok) társaságában. Jó fél órán át pároltam, ekkor felvertem 3 tojást, adtam hozzá egy pohár tejfölt ételízesítőt, sót, borsot és 2 evőkanál lisztet. Jól összekevertem és a zöldséges halra töltöttem. Fedő nélkül további tíz percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...