2011. február 4., péntek

Sült kecskesajt




A sült sajttal úgy vagyok, hogy enni nagyon szeretem, de elkészíteni hiába próbálkoztam. Egészen addig, míg az isteni szikra egy jó megoldást nem sugallt.
Mivel az isteni szikra a kecskesajtot javasolta, azzal próbálkoztam. Az az igazság, hogy egy baráti beszélgetés során említette valaki, hogy a csirkemájat baconba csomagolva süti ki. Nos én a baconba sajtot tekertem. A kemény kecskesajtot kockára vágtam és szépen beletekertem a baconba. Éppen csak egy röpke percre mártottam a fritőzben forró olajba, fedő nélkül.
Kipróbáltam a májas variációt is, ennek egy kicsit többet kell sülnie. Friss rukolával tálaltam, amit éppen csak egy kis kefírrel csorgattam le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...