2010. június 24., csütörtök

Lecsó


Az inspiráló szöveg hatására főztem egy jó kis lecsót. Csak megjegyzem ez az én kedvenc ételem.
Hagymát pirítottam, erre csíkokra vágott zöldpaprikát tettem. Kicsit összepároltam aztán rádobtam egy marék rizset is. Egy pohár viz hozzáadásával puhára pároltam. Karikára vágott virslivel gazdagítottam, felöntöttem paradicsomlével. Ezután már csak a paradicsom hiányzott belőle, amit bele is tettem, de előtte lehúztam a bőrét mert azt nem szeretem. És hogy jól is lehessen lakni tőle, főtt krumplival megtoldottam.
Ami a főszereket illeti: a párolás fázisában megsóztam. A virslis lépésnél daráltam rá egy kis borsot, és a végén adtam hozzá egy kanál cukrot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Karfiolpizza, az egészséges kényeztetés A karfiol nagyon sookoldalú alapanyag és bár mindannyiunk kedvence a rántott karfiol, azon túl i...